onsdag den 27. januar 2016

Et billede af en hverdag


14 kommentarer:

  1. Godmorgen søde Miri
    Sikke et fint billede! Det mærke med farver minder om et drabeligt fodspor af et farligt, coloristisk dyr, der gemmer sig hos dig. Jeg vil bare lige advare dig :)
    Klem fra Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ - jeg har styr på min coloristiske dyr :) Men jeg takker for din advarsel og omsorg og sender knus og regnbuer med blæsten til dig .)

      Slet
  2. Så fin en hverdag, med de farver - så smukt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. En god reminder om, at små under er midt i hverdagen :)

      Slet
  3. Dejligt billede, Miri ♡
    Et hverdagsbillede får mig til at tænke på Dan Turèlls 'Jeg holder af hverdagen'.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et godt digt ! og en rigtig god sang :) Og jeg holder også af hverdagen :)

      Slet
  4. Hverdagsbilleder er de bedste!
    Kærligst, mor-monsteret

    SvarSlet
    Svar
    1. mor- monster - hæ hæ , jeg er glad for at huske hverdagens finhed :)

      Slet
  5. Svar
    1. Tak :) Det fine er over alt, vi skal bare huske at se det, mærke det og dele det :)

      Slet
  6. Somewhere, over the rainbow.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Just præcis :) Og det kan være hvor som helst.

      Slet
  7. Så er solen fremme og lyser på dig og din kurv - hvad mon du gemmer der ?
    Dejlig billed.

    SvarSlet