tirsdag den 12. januar 2016

Filippa i sne


14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :) Hvid er ikke bare hvid :) Og er vild med hendes kropssprog :)

      Slet
  2. Åh, at leve midt i et vidunderligt eventyrlandskab, hvor er du heldig Miri:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser utroligt smukt ud - ren eventyr :)

      Slet
  3. Et dejligt billed. Er det fra i dag?

    SvarSlet
  4. Hvor er hun skøn, Filippa! Der er også noget Indiana Jones over hende:)Et dejligt billede af den store, hvide verden. Tak Miri.
    Stort klem fra Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er ret skøn :) Indiana Jones - min helt :) - hun er faktisk også lidt af en eventyrer :)

      Slet
  5. Tak for skønt billede af navnesøster til et af mine nye børnebørn..... Hvor er hun fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Og sikke et fint navn ! Jeg er ret forelsket i det :)

      Slet
  6. Smukt billede af en fin høne. Jeg har også haft Filippa i sne, det var dog nedfaldsæbler, som en stor flok solsorte har haft glæde af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - det har også været et smukt syn :) For et par år siden fik jeg et æbletræ af mine børn og ville gerne have et Filippa, men kunne ikke få det på min lokale planteskole.

      Slet
  7. Filippa ser lidt overrasket :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var hun også ! Og ikke særlig tilfreds :)

      Slet