torsdag den 21. januar 2016

Koldt, men åh, så smukt.


9 kommentarer:

  1. Simpelthen den smukkeste dag her i min skov:) Og sikke et fint billede:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har været så heldige her i Januar, at vi for første gang i flere år, har fået noget tid med rigtig smukt vintervejr :)
      Tak :) Der koldt på 1.sal :)

      Slet
    2. Uuuuh, godt det er seje dig der holder til på første, og ikke mig :)

      Slet
  2. Det er et helt fantastisk billede !:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Laila:) Jeg tænker du nok kan finde på nogle gode historier udfra det billede :) Jeg kan i hvert tilfælde :)

      Slet
  3. Jeg vil gerne bede om lidt tøvejr til hverdage og frostvejr i weekenden, hvor man ikke skal tænke på bil og arbejde og den slags. Men jeg tror desværre ikke, at jeg bliver hørt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender godt det der med ikke at blive hørt at vejrguderne :) Om sommeren beder jeg meget ofte om sol, ingen vind, max 24 grader og blid regn hver eneste nat :)

      Slet
  4. Det var koldt, at cykle på job, at være derude tidligt om morgenen, selv op af dagen, cyklen der var kold når turen gik hjem, lidt stram i gearene, bremsen der var sej :-)
    I skrivende stund ligger en tung dyne ned over os og temp. er sneget sig op på 4+ grader.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kulden har sine udfordringer på alle måder, men lige meget hvad, SÅ er det altså smukt , synes jeg :) Her er det tø og tåge..

      Slet