onsdag den 6. januar 2016

Kulden i uge 1


10 kommentarer:

  1. Tak for dine ord til mig sidst, Miri. Og hvilket skønt billede af kulden. Og jeg skulle også til at skrive lyset. Sikke et fantastisk lys i dit billede. Jeg kan næsten mærke foråret gennem det. Glæder mig! Og en fin figur du dér fandt.
    Tak for alt det du giver og finder på!
    Fra Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Dine ord gør mig altid godt og får mig til at reflektere over mangt og meget :) Lyset var netop så smukt, hønsene skinnede blankt og isen, jeg endelig fik ud af hønsenes vandspand, var smuk :)

      Slet
  2. Det er jo KUNST!!! Glasskunst.
    Fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak , kære Sylvia- ja, tænk at det at optø en spand med vand til høns, kan være så smukt :)

      Slet
  3. Hvor er det et skønt billede!
    Og hvor er det koldt. Endelig kan man få luftet vintertøjet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Lyset , solen - åh den gør godt :) Det er bitterligt koldt !

      Slet
  4. Et fint vinterstemningsbillede!! - Kan isklumpen ikke bruges som lyslygte, hvis du "lægger den ned"? Vinterhilsener fra Grete uden blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg bliver så glad, når solen magter at skinne gennem det grå grå grå :)
      Jov, det var da en god ide ! Det må jeg huske næste gang, for nu er den knust af brændemanden store lastbil..

      Slet
  5. Er det hjemmegjort vinterkunst, eller ?
    Ønsker dig en fortsat kold periode, januar. Kan se den lige vil ramme plusgrader her hen over weekenden, men igen tage fat på frostgrader døgnet rundt efter weekenden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja, det er hønsenes vandspand, der fryser helt i bund om natten, så må jeg ud med kogende vand for at få den fri og derpå nyt vand :)

      Slet