tirsdag den 19. januar 2016

Sne glæde

Det lille hus i skoven, putter sig under den hvide dyne, skutter sig lidt i frostens favntag.Mennesker og dyr trives i alt det hvide.
 Jeg er nu på andet år, forelsket i de høns, de er havens pryd, mit hjertets glæde og deres æg er de smukkeste tilskud til husholdningen.
Skoven inviterer til eventyr.
Jeg holder lige et par dages fri fra Bloggen, så pas på jer selv derude og nyd sneen mens den er her :)
Planer bliver nogen gange ændret, og det er mine blevet, så jeg her her på Bloggen, som jeg plejer. Men derfor må I stadig gerne nyde sneen :)

10 kommentarer:

  1. Din verden ser virkelig også idyllisk ud pakket ind i sne!
    Tak i lige måde :-)

    SvarSlet
  2. Er man væk fra blogland få dage, så er det en fornøjelse at vende tilbage til din blog, for du har postet så slittige tankevækkende ord og skønne billeder... Tak fordi du deler Miri :-)

    Før vi selv fik høns, ville jeg ikke ha fattet hvad den der hønsebegejstring handlede om, men jeg er også svært forelsket i vores 5 hønsedamer og lige nu er det en fornøjelse at tage billeder af dem i sneen, selvom de sjældent står stille længe nok til at indfange.

    God blogfri og husk nu kameraet :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt du er tilbage :) Jeg takker for dine ord. Det der med at dele, jeg har åbenbart et behov for det..Men det har vi alle nok, nogle deler bare knapt så offentligt..
    Høns er virkelig en gave, ikke sandt - jeg synes alle burde have høns, hvis de havde mulighed for det.

    SvarSlet
  4. Frostens favntag.
    De ord vil jeg lune mig ved i aften, - hvor er de smukke i deres bogstavrim.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød :) Tak og håber du sad lunt og godt og nød stilheden og et godt stykke strik :)

      Slet
    2. Dét gjorde jeg, - omend ikke så længe, for jeg går tidligt i seng, de få dage, jeg kan. Trætheden skal jages væk.

      Slet
  5. Jeg nåede ikke helt så meget sne - vinter etc. som du, tiden har ikke været der, jeg skal virkelig være på i øjeblikket , jobbet er krævende, glæder mig til marts, april, så kan jeg være spontan igen, så er der plads til det :-)
    Dejlige billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hverdagen kan have mange udfordringer til os. Tak :)

      Slet