søndag den 3. januar 2016

2016

Vær velkommen 2016, jeg håber, tror, drømmer, ønsker og vil arbejde for, at 2016 vil blive et år, hvor i, jeg vil opleve,en følelse af harmoni, at året vil bringe mig muligheder for at jeg kan tilegne mig nye færdigheder, udvikles og gør noget godt for mig selv og den verden jeg er en del af. Jeg håber 2016 vil blive et år fyldt med kærlighed i ordets alle betydninger og udtryk. Kærlighed til verden, jorden, dyrene, menneskerne og mig selv. 

På denne, årets 3. dag, som hernede syd på, er bitterlig kold, har glæderne været mange.
Se bare denne Juleskønhed, der gløder varmt i min vindueskarm.

 En anden glæde er en sovende Bosse i slagbænken. Den kat, behersker virkelig kunsten at sove.
 På en meget kold dag, i et gammelt hus uden isolering, er det en glæde at have en brændeovn.
Kaffe. Ja, kaffe er mig stadig en stor glæde og mange kopper nydes mens tanker tænkes og skrives ned.
Glæden skal også i 2016 være min røde tråd.

8 kommentarer:

  1. Hei og godt nyttår Miri!!
    Så godt å lese dine positive planer for dette året 2016
    Jeg har det på samme måte. Hittils har det vært et flott år. Har bare hatt positive opplevelser disse dagene i det nye året. Og de vil jeg bygge videre på.
    Må dette bli et år vi vil huske med glede.
    Nyttårklem fra meg

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt for dig, at 2016 allerede fyldt med positive oplevelser for dig :)
      Jeg sender ønsker og knus tilbage til dig :)

      Slet
  2. Jamen bare det at kigge ind her hos dig er jo en positiv oplevelse at tage med.
    Godt nytår. Vi hepper sammen på et 2016 fyldt med glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva :) Ja, lad os håbe at 2016 bliver et godt år :)

      Slet
  3. Det var da skønt at læse disse ord, godt nytår til dig også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi må modtage året med forventningens glæde og satse alt på at skabe det bedste år :) Håbet er der :)

      Slet
  4. Et meget sent godt nytår til dig kære Miri.
    Jeg glæder mig til din røde tråd, dit 2016 fyldt med glæder, kærlighed etc. Farven på din amaryllis er meget beskrivende ♥.
    Bosse er vidunderlig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og må dit 2016 blive et godt år :)

      Slet