torsdag den 11. februar 2016

4 godheder, der varmt kan anbefales

 Valnødder og bløde sødsyrlige aromatiske muskatrosiner fra Australien.
( Jeg køber mine i Netto.)
 Tulipaner, det gælder om at nyde dem mens de er her , for de bringer så megen glæde.
(Jeg købte disse i Rema 1000 for bare 15 kroner)
 Den bog, der har gjort mest indtryk på mig i år. Fantastisk bog. En kvinde, en høg, et liv. Livet, naturen, dyrene, menneskene, glæde, sorg, tab, familie, venskab.Liv.. En meget meget god bog.
(Jeg lånte den på biblioteket og den er nu skrevet på min liste over bøger jeg gerne vil eje.)
Gå en rask tur gennem byen, mens du lytter til Ed Sheeran synge " I see fire "  - Åh tro mig, det er svært at lade være med at tage et ekstra hop og synge højt.
(Jeg hører den gemmem TDC play på mine telefon.

6 kommentarer:

  1. Uh, jeg tror da, at jeg må få en buket tulipaner i eftermiddag.....
    Bogen findes desværre ikke som lydbog på biblioteket, så nu er den skrevet på listen til en anden god gang. Jeg hører ikke musik, men bøger, når jeg går. Så går det så let :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, tulipaner bliver vi nød til at have :) Bogen er virkelig god..Den lever i mig, berører mig, er - ja, en rigtig god bog :) Hvis jeg er stresset kan jeg ikke høre musik, men når jeg er mig selv, nyder jeg det :)

      Slet
  2. Vidunderlige godheder.
    Jeg benytter YouSee - Det er vel også TDC nu, der finder jeg også mange lækkerier.
    Rema 1000 og Netto har meget til både ganen og øjnene, og det til priser der er til at betale.
    En dejlig buket at vågne op til, og i dag er det jo din fødselsdag. Hjertelig tillykke (HIP HIP HURRA).

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - dét er nemlig min fødselsdag :)

      Slet
  3. Åh, hvor smukke tulipaner, og en sej bog. Kan godt forstå, den betyder meget for dig! Vil høre sangen, når jeg finder noget lyd.
    Du, Miri: et stort varmt tillykke med din fødselsdag.

    ´Ibland är det som om livet plockade ut en av sina dagar och sa: ’Dig ska jag ge allt! Du ska bli en av de där rosenröda dagarna som skimrar i minnet när alla andra är glömda.’

    Astrid Lindgren.

    - Og Laila


    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Laila - jeg nyder SÅ meget at have fødselsdag :) Astrid Lindgren er mit aller største idol.

      Slet