onsdag den 3. februar 2016

Den gode travlhed

De næste dage har jeg en del aftaler, så jeg tror ikke jeg lige får ro i hjertet til at sætte mig her og dele ud af mig og mit liv.
Jeg kommer tilbage igen, lige om snart, der er bare nogle oplevelser, der skal leves- blandt andet de 2 lækkerheder her, der skal fejres ;
ÆldsteDatter fylder 28 og Sønnen 30..Tænk, at jeg har været så utrolig heldig, at de valgte mig.
Her sidder de i ren ærtefryd på terrassen ved mormor og morfar sommerhus- det grønne hus på den lille ø midt i Storebælt, har givet os så mange goder ferier. Tillykke mine 2 dejlige børn, jeg glæder mig til at følge jer i det nye år :)

17 kommentarer:

  1. Stort tillykke! Det må alligevel godt nok være vildt at sidde med et billede, som jeg kunne tænke mig føltes som igår, og så er det blot et minde? Så små, og så længe siden? Og så gode minder! Håber jeg kan give mine børn bare en snert af det....!
    Kærligst, mor-monsteret

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - du har så evig ret; jeg fatter ikke at de i dag er 28 og 30 :) Tiden bliver så mærkbar, når du har børn, hvilket du sikkert selv oplever.

      Slet
  2. Hvor er det et dejligt billede, Miri. Lykke, lykke, lykke til jer! Og tillykke til dine voksne unger:)
    Mange varme klem til jer fra Laila

    SvarSlet
  3. Tillykke med de to ældste, håber i får nogle dejlige fødselsdage sammen:) Dejligt at du fik mormor og morfar med i historien, det hele hænger sammen, og sikke et skønt billede:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helle :) De ferier i på øen lever i vores alle sammens hjerter :)

      Slet
  4. Gratulerer med dine barn Miri. En gratulasjon til deg også......
    Og bruk nå den tiden du trenger til deg selv.
    Vi andre er her sålenge......

    SvarSlet
  5. Ærtefryd! Det må være dagens ord.
    Tillykke til to af dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva :) De får stadig stjerner i øjnene, når de tænker på ærterne på Omø :)

      Slet
  6. Hjertelig tillykke med guldklumperne - Det bliver nogle hyggelige dage med masser af forkælelse, god snak, og så er jeg lige nysgerrig - skal der også peber til?
    God fest.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak , kære du :) Øh, han er ikke gift, men bor med sin kvinde, så det ved jeg ikke..Er ikke helt stiv i de traditioner :)

      Slet
  7. Tillykke med dine dejlige børn! :-)

    SvarSlet
  8. Hjerteligt tillykke (omend lettere forsinket) - skønne unger; og de er heldige at have valgt dig som deres mor <3

    SvarSlet