mandag den 8. februar 2016

Det er i virkeligheden så enkelt..

"Bedstemor sagde at jeg havde gjort det rigtige, for når man opdager noget godt, så skal man lige med det samme gå hen og vise det til nogen andre; på den måde spreder man det gode omkring sig og der er ingen ende på hvor langt det kan nå. Hvad der er rigtig nok."

- Forest Carter: "Little Tree" -

Ord fra en af de dejligste bøger, der står i min bogreol og de ord klinger sandt i mit hjerte, så - værsgo ;
 Balloner - de er bare sjov og ballade og her et billede på fødselsdage for og med dem jeg elsker højest.
 En kat og en snurretop.
 En mæt, glad, blød og træt kat.
 Søde bløde fastelavnsboller.
Blomster fra haven.

10 kommentarer:

  1. Hei Miri
    Så deilige avslappende bilder.
    Håper dere har hatt fine dager med feiring og samvær.
    Ha en herlig ny uke i februar.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Billeder jeg deler fordi de gør mig godt :) Vi har haft gode dage, fulde af gaver, kærlighed og mad :) Tak og jeg håber det samme for dig :)

      Slet
  2. Må hellere fortælle det videre.
    At sprede smukke budskaber i ord billeder er vidunderligt. Jeg vil sove med et smil på læben. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig :) Dejligt at falde i søvn med et smil - måske du så havde gode drømme :)

      Slet
  3. Det er simpelthen vise ord - og du gør det; som altid; så smukt og ganske fantastisk livsbekræftende med dine visuelle delinger her på bloggen. Jeg elsker det simpelthen! Tak, Miri <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de meget fine ord :) Og den bog er bare SÅ god, den kan virkelig anbefales :)

      Slet
  4. Skønt citat. Du spreder så sandelig det gode. Tak, - igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, kære Eva, det er mig en fornøjelse og en udsøgt glæde :)

      Slet
  5. Det var dog en klog bedstemor! Tak for glimtene; send geeeerne fastelavnsbollerester videre :D
    - Anne
    Www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget klog Bedstemor ! Og Bedstefaren er ligeledes yders vis :) Den bog kan anbefales! Åh, de fastelavnsboller er bare SÅ gode - mums !

      Slet