tirsdag den 5. april 2016

Blog inspiration

 En haveblog, der inspirerede mig til at forsøge at få Følfod til at gro og trives  i min have.
 En livsblog, der altid inspirerer mig. Og deres nye tiltag med podcast. er noget jeg glæder mig til at se og høre, hver eneste måned. Strik, tanker, kaffe, kage, katte, poesi, kærlighed. langsommelighed, samtalen og smukke smukke billeder-
Verden er venlig... - ja, det skriver hun, skaberen af denne blog - hendes spirituelle indlæg, skaber tanker, følelser, refleksioner i mig og det er langt fra altid er forstår, men føler, noget, dét gør jeg.

11 kommentarer:

  1. Hvor er du dog sød Miri. Tusind tak.

    SvarSlet
  2. Spændende henvisninger. Kammebornia har di tidligere åbnet mine øjne for, og jeg har med fryd fulgt deres podcast. Sikke et dejligt univers.
    De to andre blogge må jeg se nærmere på. Jeg opdagede, at følfod også kaldes Hestehov, og det synes jeg er sjovt, for hver morgen kører jeg forbi det smukkeste område med "Rød Hestehov", - som jo ser helt anderledes ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre- jeg holder nemlig selv af at få anbefalinger om andre blogge eller bøger eller mad eller- ja ALT :)
      Det var en sjov oplysning- den om Hestehov/Følfod - for Følfod og Rød Hestehov er godt nok 2 meget forskellige planer - selvfølgelig, deres blade ligner hinanden..Bare en meget stor størrelses forskel :)

      Slet
  3. Tusind tak for spændende inspiration, Miri <3

    SvarSlet
  4. Kære Miri, jeg nyder altid dine billeder. Jeg synes, du kan så meget med dem. Og tak for at dele de blogge, du holder af. Jeg er helt vild med havebloggen. Jeg synes, de tegninger, bloggeren dér tegner, viser os ind i en helt anden verden, og det holder jeg af.
    Dine spritgule følfod, åh, de er fine.
    Noget andet jeg kommer til at tænke på, er, at i din blogroll findes der, som du selvfølgelig ved, en blog, der hedder Hyldemors Have. Den holder jeg også meget af. Og har lært den at kende gennem dig. Grunden til, jeg nævner den, er, at Hyldemors sidste blogindlæg, er ret fantastisk, og egentlig et, som jeg synes, mange kvinder burde læse (hvis de har lyst selvfølgelig).
    Det er sådan et, fra kvinde til kvinde indlæg. Om vores kraft.
    Håber, det er okay, jeg skriver om det, hos dig? Det var en spontan idé.
    Sender varme hilsner til dig og skoven.
    Fra Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak, søde Laila :) Det er rigtig fint du fremhæver Hyldemor her- hun har en rigtig spændende blog- så lad hos håbe at mange får læst med hos hende. Hun er en blogger med noget på hjertet. Der findes så mange blogge derude, så vi må hjælpes med at dele ud af dem :)

      Slet
    2. Det er en god idé! Tak for din åbenhed, du skønne kvinde.
      Fra Laila

      Slet
  5. Tak for de fine henvisninger om gode blogs. Og følfod må også gerne komme og bo i min have:) For at være helt ærlig, så bruger jeg din blogroll, for kan aldrig finde min egen, og du har den bedste samling;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi må prøve at gøre som hun forslår - det vil jeg i hvert tilfælde, har netop en visen buket :) Godt du bruger min blogroll- de gode skal deles :)

      Slet