fredag den 22. juli 2016

Fredags Buketten

Kornblomster i en enkel vase. Super enkelt og fyldt med glæde. Kornblomsten er sommerferie, ÆldsteDatters øjne, når de løber over af glæde og en fryd at have både inde og ude. Nu står de der på spisebordet og spreder den fineste blåhed.
Sommerferie, et skønt ud, ladet med så megen forventning -  i næste uge holder jeg én uges sommerferie, ikke meget, faktisk alt for lidt, jeg kunne bruge mindst 3..Men sådan kunne det ikke blive, så jeg vil nyde den uge, der er mig givet. Det lille hus, med alt hvad der hører til, vil blive indtaget af YngsteDatter og kæreste, der skal sprede kærlighed i skoven, til både dyr, blomster og alt det andet. Vi andre drager ud i verden ; Malmø vil være vores centrum i næste uge og vi glæder os. Meget. Rigtig rigtig meget, så derfor bliver her stille på bloggen - for der holdes ferie der ovre i landet, der står mit hjerte så nær - Sverige :)
God Fredag og god uge 30 !

14 kommentarer:

  1. Ønsker dig en vindunderlig ferie, dejligt det bliver til en tur hjemmefra, ud at opleve. Måske fortæller du om turen, når hverdagen igen melder sig.
    Tak for fredags buketten, nyder de smukke farver og enkeltheden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Vi havde en rigtig dejlig lille ferie og er nu hjemme igen :)

      Slet
  2. Søde Miri - kan du have en rigtig dejlig ferie: ) Også varme hilsner til ældstedatter. Hvor skønt, I skal til Sverige, jeres elskede land!
    Holder også meget af Sverige selv. Og af kornblomster. Tænker på yngstedatter, det er det fineste at komme hjem til buketter, i starten af en ferie: )
    Varme hilsner herfra Fyn, fra Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg har hilst og hun og jeg havde en skøn ferie i det land, der er noget særligt for os begge :)Vi kom hjem til det lille hus, som YngsteDatter så havde fyldt med de fineste buketter :)

      Slet
  3. Hvor skønt at have ferie - jeg holder meget af Sverige. Malmø tog vi ofte til før i tiden, så kender flere steder med gode kager... ;-) Gad vide, om Kockska Krogen stadig er som den var? (Har ligget kigget efter - den hedder Aarstiderne nu og ser meget fin og fornem ud. Det var den ikke, da jeg var seksten... dengang var den bare hyggelig og ikke så dyr... ) ;-) GOD FERIE, søde Miri...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ferie er en god opfindelse :) Vi kiggede efter Aarstiderne og fandt den , men de holdt ferie lukket ... Men tak for tipset !

      Slet
  4. Jeg ønsker dig en god tur. Der er så dejligt i Malmø - ja faktisk i hele Sverige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, Malmø er en dejlig by, meget at se og opleve og skønne parker at slappe af i :)

      Slet
  5. God ferie. Jeg er sikker på, at du vil forstå at nyde den. Selvom den selvfølgelig ér alt for kort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg har virkelig nydt den, og glad for at jeg trods den ringe længde på ferien, valgt at tage ud og få nye indtryk :)

      Slet
  6. Rigtig god ferie - selvom en uge er kort tid, så er jeg helt sikker på I forstår at udnytte den til fulde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg føler vi har fået rigtig meget ud af den korte ferie - oplevelser og afslapning :)

      Slet
  7. Kære Miri må ugen være fuld af oplevelser og nydelse i selskab med ældstedatter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Vi har haft en dejlig tid i den fine by :)

      Slet