lørdag den 30. juli 2016

Hjemme igen

 Hjemme igen efter 5 dage i Sverige, efter mange skønne stunder i Malmø og omegn.
 De dage derovre på den anden side af sundet, har givet så mange nye indtryk, skabt afstand til hverdagen og dermed rum for at tænke over de elementer der er vigtige for mig at have med i mit liv.
Vi har set så meget, både i byer og parker. Vi har spist så meget godt mad, Vi har gået så mange skridt hver eneste dag, så Fika både kunne nydes og var en nødvendighed - helst flere gange dagligt.
Nu er vi landet i det lille hus med alle dets dyr, blomster,grønsager og med skoven, der står stor og grøn. Hverdagen begynder igen på Mandag- en uges ferie er ikke meget, eller nok, men jeg har nydt den og er så glad for vi valgte at tage væk. Nu er der tanket nyt og hverdagen kan så gribes igen.

14 kommentarer:

  1. Det var godt i tog hjemmefra, især når det kun er en uge du har ferie, der er brug for optankning til hverdagens rutiner, der skal fyldes på, så der er nok at tage af :-)
    Velkommen hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Her regner det, men alt trives, så alt er godt :)

      Slet
  2. Har sendt dig mange kærlige tanker her fra det svenske, og håbet at du har fået tanket op med energi og oplevelser, og bare holdt helt fri:) Ude er godt, men at komme hjem er også dejligt. Glæder mig til at følge med her igen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg har haft en dejlig ferie og har mod på mere af den slags- hæ hæ, men nu kommer hverdagen og den må så mødes med positivt sind.

      Slet
  3. Det er skønt at komme ud, og dejligt at komme hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt bestemt - men kan mærke jeg godt kunne have blevet væk en uge mere :)

      Slet
  4. Jeg siger som Pernille - begge dele giver balance i sjælen ... :-) Velkommen tilbage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Balance - mit livs motto :) Jeg forsøger virkelig at finde balancen i det jeg gør, på alle områder - ude af balance er helt fint, når den tilstand så afbalanceres senere hen :)

      Slet
  5. Når man kun har en uges ferie er det nok ekstra vigtigt at komme lidt væk for at fornemme, at man trods alt har haft ferie. Når det nu ikke kunne blive til mere ferie, så er det dejligt, at I har nydt det og at det var godt at komme hjem. Hvis vi håber på lidt dejligt vejr her i august, så er det heller ikke så skidt at skulle afsted på arbejde, når man kan nyde aftenen i haven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de ord :) Jeg vil læse dem igen og igen, når vemodet rammer mig :)

      Slet
  6. Er så glad for at høre i har haft en dejlig uge og nydt det. August er måneden hvor vi bliver mindet om at sommeren går på hæld, så sol og varme fortsæt i kun :-)

    SvarSlet
  7. Så dejligt at læse - og skønne billeder :-)
    Knus fra Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) og der er så mange billeder - tænk at fem dage kan fyldes med så meget fint :)

      Slet