onsdag den 3. august 2016

Hverdagens sandheder





26 kommentarer:

  1. Hvilke vidunderlige sandheder, dage der summer af dufte, liv og lys.
    Ønsker dig og dine en dejlig midt på ugen dag.

    SvarSlet
  2. Tak for solstrejf og åndehul :-)

    SvarSlet
  3. Det er så sandt, så sandt, Miri...nogle gange tænker jeg over, hvor meget jeg egentlig tænker over det at tænke over at kunne simplificere mit liv...om jeg bare gør det hele værre ved at tænke, analysere, reflektere osv. Suk! Jeg tror, at nogle mennesker (mig selv inkl.) er mere tilbøjelige til at tænke os selv helt ud i, ja, jeg ved snart ikke hvor...mens andre er dygtigere til 'bare at leve'. Jeg kan ikke helt forklare det, men jeg sidder med en eller anden fornemmelse af, at du faktisk forstår, hvad jeg mener :-) Uanset: jeg elsker at følge med i dine inspirerende indlæg netop om et mere enkelt og nærværende og rigt liv. God rejse! :-) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Din følelse er korrekt - jeg forstår hvad du mener :) Jeg forstår det SÅ meget :)

      Slet
  4. Tack, dina bilder var precis vad jag behövde just nu!

    SvarSlet
  5. Jeg synes ligesom dig, Annette, at det er så fredfyldte billeder. Tak for kigget, Miri. Og alt det du skaber.
    Og kære, kære Lilly. Jeg tror, vi alle kæmper, indtil nogle store kampe er overstået, og vi finder lidt mere ind til os selv. Eller hvad det nu var, vi skulle. Vejen er den samme og jo alligevel fuldstændig forskellig for os hver især. I hvert fald: Det siges, at det vi kæmper med, ender vi med at blive ufattelig gode til. Fordi det er jo det, vi koncentrerer sig om i livet.
    Jeg vil mene, det er en styrke, at du tænker. Og at tankerne vil dig noget.
    Bedste kram til dig herfra:)

    Jeg holder en pause fra bloggingen, fra nu. Trænger til at finde ud af, hvilken vej jeg skal gå. Er i behandling hos en naturlæge, og det tager - og giver - alle mine kræfter.
    Vil blot skrive det, så I ved.
    Sender jer alle varme hilsner: )

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Laila!
      Masser af varme hilsner tilbage og ALT GODT fra Anette og et kram:-)

      Slet
    2. Søde Laila - jeg takker for dine ord og vil ønske dig en god pause. Du skal vide at jeg vil savne dig her og glæde mig til du kommer tilbage med nye kræfter :)

      Slet
    3. Kære Annette. Tusinde tak for dine ord. Jeg er så glad for, at du skriver. Du er en engel. Det har jeg tit tænkt: )
      Varmeste hilsner til dig og alt godt i dit liv og et kram tilbage: )

      Slet
    4. Kære Miri. Også mange varme tak for dine ord. Pas godt på din dejlige blog til vi sikkert ses igen, efter pausen. Også du vil jeg savne. Mange varmeste hilsner til dig og jer alle i skoven: )

      Slet
    5. Tusind tak for din hilsen og vise ord, Laila. Du har sikkert ret - det har I alle fald fået mig til at tænke (igen - hehehe ;-)) på den gode måde...
      Jeg kommer virkelig til at savne dig her i Blogland, men håber inderligt at du får et godt og positivt forløb hos naturlægen. Pas rigtig godt på dig selv, og så vil jeg glæde mig til at 'se' dig igen med fornyet energi. KH Lilly

      Slet
    6. Tak søde Lilly. Åh, mine ord er vist ikke så vise. Ville bare så gerne trøste dig og sende dig et smil. Og jeg er ikke forfærdelig god til det, her på nettet. Bedre ude i det virkelige liv. Men sådan tænker jeg, vi er mange der har det, måske?
      Tak, af hjertet, for dine gode ønsker for mig. Dem blev jeg så glad for.
      Læste for øvrigt Majbritte Ulrikkeholms sidste blogindlæg, der er lidt gammelt nu, hun skriver om noget lidt andet, og alligevel - om det her med livet og hvordan vi nu gør. Bare til inspiration nævner jeg det nu for dig og alle.
      Au revoir, Lilly. Pas godt på dig. Vi ses.
      Klem fra Laila



      Slet
  6. Åh, en smuk pelargonium! - og dejlige billeder - en art "pauseknap", som giver fin ro og dyb vejrtrækning her på arbejdsdag nr 3 efter ferien :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg synes godt nok også det er hårdt her efter ferien :)

      Slet
  7. Smukke ord - smukke billeder! Knus fra Gitte

    SvarSlet
  8. Ja tak! Dem snupper jeg med sammen med minder om dengang jeg boede i det svenske. For jeg genkender ordene fra Granit ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig ord fra Granit :) Elsker den butik :)

      Slet
  9. "Hvem vil ikke gerne være kat?" Det får man da lige lyst til her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig - kigger ofte på de 2 og tænker de må have det skønneste katteliv :)

      Slet