onsdag den 7. september 2016

Et køkkengulv med kat


14 kommentarer:

  1. Det er virkelig et dejligt køkkengulv! Hvor der er katte og kludetæpper, er der hyggeligt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Med 2 katte og virkelig mange kludetæpper, så må der være hyggeligt her - hæ hæ :)

      Slet
  2. Hvem der bare havde en lille kat....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det giver noget liv med en sådan een..Tænk jeg har 2 katte, dét havde jeg ikke set komme :)

      Slet
  3. :-) en sød kat på køkkengulvet.

    SvarSlet
  4. Du laver jo kompositioner med dine billeder, helt fantastisk:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ville ønske det var sådan, men jeg fotograferer bare det der fanger mit øje og ser godt ud :) Men tak :)

      Slet
  5. Selv om jeg ikke er katteelsker, så kan jeg godt nyde en hale i smuk harmoni med tæppet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han har skam også en fin hale - ha ha :)

      Slet
  6. Kan mærke både kroppen og halen omkring mine ben når jeg har gang i gryder potter og pander, samt mærke de dejlige kludetæpper under fødderne.
    Tak for et dejligt billede, det er fyldt med glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Billeder kan virkelig fortælle historier og tak for at dele din om dette billede :)

      Slet