tirsdag den 20. september 2016

Liv


14 kommentarer:

  1. Vidunderligt billede, trip trap træsko - 3 på stribe. Skøn detalje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) De høns er jo over alt og det er helt bogstaveligt :) De sviner og ødelægger bedene, men de giver et herligt liv og meget gode æg :)

      Slet
  2. Vidunderligt billede og vidunderligt liv:-)))

    Og så lige et ps: jeg fik prøvet "din" morgenmad med chia frøene af i dag- og jeg havde fået alt for meget citronsaft i, saften af en halv citron er lige rigeligt for mig om morgenen;-) men i morgen bliver det godt, glæder mig allerede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og ja, det er virkelig en berigelse på mange måder med de høns, må indrømme jeg også brokker mig over dem, især når de ødelægger mine bede :)
      Saft af en halv citron er også en del, jeg tror jeg bruger en god teske- måske spiseske..
      God fornøjelse i morgen :)

      Slet
  3. Svar
    1. Jeg tænker ofte, at de høns må have det bedste liv, der kan gives en høne og en hane :)

      Slet
  4. Et billede man kun kan blive glad af, søde Miri :-)

    SvarSlet
  5. Din gårdsplads er perfekt til hygge. Høns er hyggelige ville ønske jeg havde nogen, men så kigger jeg på dine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er velkommen til at have en del i mine høns :)

      Slet
  6. Jeg kommer til at tænke på sangen "Poul sine høns", som jeg ikke har sunget i mange, mange år. Kluk, kluk, kluk...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var herligt at mine småskøre hane kyllinger kan skabe musik hos dig :)

      Slet