mandag den 24. oktober 2016

5 glæder fra ugen der har været

 Når Sønnen og Svigerdatteren laver vegetar sushi, bare for min skyld.
 Når Bosse smider sig på gulvtæppet og ser nuttet ud, efter jeg har råbt at han ikke må hvæse klør i mit tæppe.
 Når Urheim passer på alle sine HønseDamer og viser dem rundt i haven.
 Når Fanny, den sejeste musejæger i skoven, kommer ind og pludselig er så lille og fin - og dog en drabelig jæger.
At YngsteDatteren bager kage til mig, selv om hun faktisk mere er til chips, men som hun sagde; "mor bliver jo så glad, når der er kage".

12 kommentarer:

  1. Katte og kager er skønt at frydes ved!

    SvarSlet
    Svar
    1. :)
      Jeg undres stadig over, at jeg nu deler liv med både katte, kanin og høns..Jeg er ikke et dyre menneske :)

      Slet
  2. Jeg synes om sætningen "mor bliver så glad når der er kage" hvor er hun sød eller de søde, børnene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er enig - mine børn er både kloge, smukke, betænksomme og meget søde😊

      Slet
  3. Hvor er de søde, dine børn, og tænke på dig :) og sammen med alle dyrene, så er det jo lige til at blive glad af.
    Mette L

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver glad og meget taknemmelig for det fine omkring mig 😊

      Slet
  4. At være rundt om både børn, svigerbørn og dine dejlige dyr er en vidunderlig tur.
    Tænderne løb i vand både ved sushi og kage ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en god uge, hvor mange gode oplevelser foldede sig ud og jeg var åben og parat til at modtage dem 😊

      Slet
  5. Svar
    1. På rigtig mange områder er jeg det 😊

      Slet
  6. Svar: Ja vi såg en dokumentär på SVT Play där de pratade en del om Norge och deras landsbygdspolitik, det lät verkligen intressant. Sen är jag sämst i världen som trodde du var norsk… Men såg sedan på din adress att du ju bor i Danmark va? Haha i skrift tyckte jag språken var lite lika, förlåt! Det låter som en mysig plats, synd att det inte blev att ni flyttade dit men ibland tar livet andra vägar – hoppas du trivs bra där du bor nu med 🙂

    SvarSlet
    Svar
    1. 😊 jeg er dansk af fødsel, men har altid haft en stor glæde ved alt hvad der er svensk 😊

      Slet