fredag den 7. oktober 2016

Fredags Buketten

Hernede på Udkanten er det blevet efterår ! Ja, faktisk rigtig meget efterår; blæsende, regnfyldt, brændovn, vanter, mørkt - ja, efterår.
Tror Fredagens Buket, bliver den sidste med sensommerens blomster og det er helt som det skal være. Nu venter en anden tid og andre buketter med helt andre udtryk og energier.
Denne består af Frøken Hat, Solsikke, Kæmpe Verbena, Stolt Kavaler, Mynte og Solhat Frøkugler.

Jeg vil gerne sige tak til jer, der har skrevet med ideer, input og spørgsmål i forbindelse med mit forrige indlæg- det om mit trætte hoved og bloggen. I har givet mig af noget af det dyrebareste vi har, nemlig jeres tid. I har sat jer ned og skrevet til mig og det er netop dét, der gør, at jeg holder så meget af at blogge, at vi har den dialog, at vi tager os tid, giver os tid, til at mødes her blandt egene og ude hos jer. Tak og ha en forrygende Fredag.

11 kommentarer:

  1. Hej Miri.

    Jeg har først set dit forrige indlæg nu, og jeg vil sige som mange andre har sagt: At jeg elsker dine indlæg fordi de er nære, fokuserede på det fine og det gode. Dine indlæg udstråler ofte på én gang en stille melankoli og en stor livsglæde. Det er noget jeg oplever som meget nordisk og meget vedkommende. Så jeg ønsker mig egentlig bare at du bliver ved med at gøre det du gør :-)

    Knus fra Nana

    SvarSlet
  2. Tak - virkelig af hjertet tak - så smukke ord :)

    SvarSlet
  3. Ibland känns det lite sorgligt att sommaren är slut, men jag tycker om hösten också. Det är också något vilsamt över den - ingen stress att hinna ut på filten innan soen försvinner. Jag kan med gott samvete sitta inne och stick eller läsa en bok och det tycker jag om.
    Ha en härlig hösthelg!

    SvarSlet
  4. Ibland känns det lite sorgligt att sommaren är slut, men jag tycker om hösten också. Det är också något vilsamt över den - ingen stress att hinna ut på filten innan soen försvinner. Jag kan med gott samvete sitta inne och stick eller läsa en bok och det tycker jag om.
    Ha en härlig hösthelg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan med god samvittighed , sidde i sofaen ig strikke og se tv :)

      Slet
  5. Som så ofte før, får jeg først et glimt af din dejlige fredagsbuket lørdag eller søndag ;-) - Tak for det sidste glimt af sensommeren.
    Her sparer jeg på varmen, der er tændt levende lys og uldtæppet er fundet frem, har jo travlt med at pakke, næste weekend har jeg ny adresse, flytter ind i mit dukkehus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er koldt nu , i skrivende stund er der 14 grader i min stue, så skal ha gang i brændeovnene :) Det bliver så dejligt for dig med det nye hus ! God flytning :)

      Slet
  6. Men, vilken underbar fredagsbukett! Tänk om man var sådär kreativ och duktig med blommor!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Jeg bliver helt genert - jeg takker :)

      Slet