fredag den 4. november 2016

Alt vel

- jeg er bare stødt ind i en blog blokering. Håber at vende tilbage hurtigere end snart.
Dette lille pip fra skoven, er for at berolige de af jer, der måske var begyndt at blive lidt bekymret for, hvad, der egentlig skete, der nede i Udkanten.. Jeg har det selv sådan, at hvis der er gået for lang tid siden nyt fra "mine" bloggere, så bliver jeg lidt urolig. Så, hvis der er nogen af jer, der har det som mig, så skal I ikke være bekymrede- jeg er ok :) Er bare midt i en blokererende blog tørke.

15 kommentarer:

  1. Godt at alt er vel hos dig, Miri! Glæder mig til at høre fra dig igen når blokeringen letter :-)
    Kh Nana

    SvarSlet
  2. Vi glæder os til du kommer tilbage igen :-)

    SvarSlet
  3. Godt at høre du er ok. Vi kan sagtens vente også selvom dine betragtninger altid er skønne. Håber din november weekend bliver god og kærlig.

    SvarSlet
  4. Det är hösten, inte sant? Höstmörkret är jobbigt. Sköt om dig.

    SvarSlet
  5. Hygge og god tid til dig fra mig-som er en smule blogsløv i tiden

    SvarSlet
  6. Tak for pippet :) Pas på dig selv.
    Mette L

    SvarSlet
  7. Godt at høre, at du har det godt, Miri: )
    Varmeste hilsner herfra Fyn.

    SvarSlet
  8. Det med skriveblokering til bloggen kan godt opstå. Vi ved du er derude, helt der nede i udkanten. Du har bare mange andre bolde i luften :-)
    God søndag, mon den er blæsende, regnfuld som her.

    SvarSlet
  9. Då är vi två. Har heller inte bloggat på länge...får ta tag i det...
    Kram

    SvarSlet
  10. jeg synes det er skønt at læse med, at nyde dine udvalgte ord og billeder. Men helst når du finder tid. Der skal også være plads til pauser :)

    SvarSlet
  11. Bloggpausen er veldig god en gang... og komme tilbake er så hyggelig :-)))
    Hilsen fra Viola

    SvarSlet